رسائل - Επιστολές
1) رسالة من سفارة دولة الكويت باثينا – مكتب السفير – 9.7. 2001
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200000715-4c9c54d94d/hghhg.jpg
2) رسالة من أمير دولة الكويت جابر الأحمد الصباح
3) دعوة من سفارة جمهورية مصر العربية عن حفل تقديم قهوة ديميتري من د. أمين عزالدين
4) دعوة من أ.د. محمود حمدي زقزوق , وزير الأوقاف و رئيس المجلس الأعلي للشئون الأسلامية للدكتور أمين عزالدين
5) دعوة من رئيس جمهورية مصر العربية السابق, محمد حسني مبارك
6) رسالة من وزير الخارجية اليوناني, يورغوس باباندريو (2000)
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200000720-b9166bb9a1/vsvs.jpeg
7) دعوة من الجمعية المصرية للدراسات اليونانية و الرومانية
8) دعوة من أ.د. محمود حمدي زقزوق , وزير الأوقاف و رئيس المجلس الأعلي للشئون الأسلامية للدكتور أمين عزالدين (الأسلام و متغيرات العصر)
9) رسالة من الأزهر الشريف – مجمع البحوث الأسلامية عن كتاب "الأسلام"
10) دعوة من أ.د. محمود حمدي زقزوق , وزير الأوقاف و رئيس المجلس الأعلي للشئون الأسلامية للدكتور أمين عزالدين (التجديد في الفكر الأسلامي)
11) شهادة القاء بحث من جامعة القاهرة – كلية الأداب – مركز الدراسات اللغوية و الادبية المقارنة
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200000729-5f57c60563/ιηιο.jpeg
12) رسالة من سفير جمهورية مصر العربية , محمد الأمير خليل
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200001237-0e51210431/fddvd.jpg
13)
files.dr-amin-ezeldin.webnode.gr/200002086-9a2df9c21f/Screenshot_19.jpg
14)
files.dr-amin-ezeldin.webnode.gr/200002087-52bf454b32/Screenshot_20.jpg
15)
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200002099-18d9c19d4b/p7.jpg
16)
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200002100-69be36ab8d/p8.jpg
17)
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200002101-e1ad3e2a95/p9.jpg
18)
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200002102-e7576e94d3/p10.jpg
*******************
Ελληνικές Επιστολές - Greek Messages/ Letters
رسائل يونانية
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200001232-cdf54cef35/ghg.jpg
5. Επιστολή από τον Παναγιώτατο Αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης και Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200001233-a0c3ca1bc1/fdgdg.jpg
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200001239-bf603c05c9/lklk.jpg
10. Επιστολή από τον Αντιπρύτανη (1977) & Πρύτανη (1978) του Παντείου Πανεπιστημίου (τότε ΠΑΣΠΕ), Δρ. Βλάχος Γεώργιος
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200001240-6a37b6b2ed/asxscs.jpg
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200001241-bfe2ec0de3/fbd.jpg
11. Επιστολες από τον Πάπα και Πατριάρχη Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής, Παρθένιος Γ'
https://f335ea72e0.cbaul-cdnwnd.com/d61f857ca15a27a37005576e90ef0eb3/200001242-e3c36e4bc4/cvddv.jpg
files.dr-amin-ezeldin.webnode.gr/200002042-5751e584af/161586.jpg
files.dr-amin-ezeldin.webnode.gr/200002043-4cb364dacd/2498.jpg
13. Επιστολή από τον Μητροπολίτη Λεοντοπόλεως, Διονύσιο
files.dr-amin-ezeldin.webnode.gr/200002044-32868337f7/198149566.jpg
14. Επιστολή από το Ελληνικό Πνευματικό Πρακτορείο Ν. Αφρικής, και την Δρ. Ντόλλη Νταλκά
files.dr-amin-ezeldin.webnode.gr/200002045-54e1255dc7/9889.jpg
15. Επιστολή από τον διευθυντή του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Σπυρίδων Καρακάρης
files.dr-amin-ezeldin.webnode.gr/200002047-169c21795c/1968.png
16. Επιστολή από τον Έλληνα ποιητή, Ανδρέα Τσούρα
files.dr-amin-ezeldin.webnode.gr/200002048-ab1ebad14e/14949841.jpg
ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Διότι, ο Δρ. Αμιν Εζελντίν είναι λάτρης του Ωραίου και του Αγαθού...
Διότι διέθεσε ό,τι πολυτιμότερον του διέθεσε η φύση, το πνεύμα του, δια την εξεύρεσιν της αλήθειας, μελετώντας τους σοφούς της αρχαιότητας...
Διότι, με το διαρκώς σκέπτεσθαι και με τον συνεχή διαλογισμό, τα οποία κατέστησαν στοιχεία αναπόσπαστα της ιδίας του της ύπαρξης και της επαγγελματικής του υποστάσεως, κατέστη δυνατόν να ανακαλύψει τα κρυφά νοήματα των διανοητών της αρχαιότητας.
Διότι, συνομιλήσας με τον Πλάτωνα, τον Αριστοτέλη, οδηγήθηκε εις την ιερή περιοχή όπου κανείς γεύεται την αλήθεια. Διότι, έγινε κύριος του νου του και κυριάρχησε εις την συνείδησιν του.
Διότι, βλέποντας εις τον εσώτερον εαυτόν του, ανεκάλυψε ότι ήτο Έλλην με Ελληνική Συνείδησιν. Οτι σκεπτόταν Ελληνικά και εβίωνε Ελληνικά.
Διότι, η ψυχή του εθεάσατο τας ιδέας αυτάς εν τω προτέρω βίω και τας ανεμιμνήσθη, και ως θα έλεγε ο Πλάτων συνετελέσθη η ανάμνησις και ανέκυψαν αι περί της Ελληνικής του συνειδήσεως, ιδέαι εις την ψυχήν του.
Διότι, ο Δρ. Αμιν Εζελντίν εξελίχθη εις εναν αληθινό διανοούμενο εις την Ελλάδα. Γεννήθηκε εις την Αίγυπτο, αλλά ως πρόπλασμα ήρθε στην Ελλάδα, ανεπτύχθη και εκαρποφόρησε εις το εκμαγείον των Ελληνικών Ιδεών και της Ελληνικής σοφίας και παρήγαγε έργο πνευματικά Ελληνικό. Διότι, έχει τιμηθεί, σαν Έλληνας διανοούμενος με πολλάς διακρίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό δια την προσφορά του εις τα Γράμματα, τας Τέχνας και την κοινωνικήν του δράση, αλλά μετριόφρων όπως είναι το αποκρύπτει.
Διότι, έχει συμμετάσχει σε διασκέψεις και πολλά συμπόσια στην Ελλάδα και το εξωτερικό προβάλλοντας τας Ελληνικάς θέσεις ιδέας και πνευματικάς διεκδικήσεις σαν εκπρόσωπος της Ελλάδος. Το 1994 συμμετέσχε στο Συνέδριο των Δελφών ως μέλος της Πολιτιστικής Σύγκλησης με θέμα “ Η Ίδρυση του πανεπιστημίου Μ. Αλέξανδρος”.
Έχει μετάσχει το 1995 στο Παγκόσμιο Συνέδριο στο Πανεπιστήμιο της Ρώμης για το Βυζάντιο και την Μέση Ανατολή και ανέπτυξε τα θέματα “ Η Εφαρμογή του Βυζαντινού Ρωμαϊκού νόμου κατά την διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας”, “Η Έννοια και η Ερμηνεία των όρων “προστασία”, “προνόμια” στην Ελλάδα μετά την πτώση του Βυζαντίου και κατά την διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας”. Το έτος 1995 στη Διεθνή Διάσκεψη Συγκριτικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Καΐρου με εισήγηση του στο θέμα “Η σύγχρονη μεταφραστική κίνηση στην Ελληνο-Αιγυπτιακή Λογοτεχνία και ο Ναγκίμπ Μαχφούζ”. Την 6-8 Δεκεμβρίου 1996 εις το Ιόνιο Πανεπιστήμιο στην Πάτρα με θέμα αφιερωμένο στον Αντώνιο Σαμαράκη όπου ανεπτύχθησαν αι Ελληνο-Αιγυπτιακές σχέσεις και η σύγχρονη Ελληνο-Αιγυπτιακή λογοτεχνία Δεύτερο Διεθνές Συμπόσιο με θέμα “Ορθοδοξία και Ισλάμ” - Αθήνα 1992.
Διότι, έχει μεγάλη συγγραφική δραστηριότητα στα ελληνικά με μονογραφίες όπως “Μελετήματα στην Φιλοσοφία της Ιστορίας”, “το νόημα της Αραβικής Assabiyah”, και πολιτικές προεκτάσεις και προτίθεται να εκδόσει ένα λογοτεχνικό βιβλίο για το Μεγάλο Αλέξανδρο, τον Μακεδόνα με τίτλο “Μέγας Αλέξανδρος, ο Μακεδών, ο Βασιλεύς των Ελλήνων”, “Μελετήματα στην Φιλοσοφία της Ιστορίας”, “Το Κοράνιο και οι Ισλαμικές Επιστήμες”, “Το γαιδούρι του Αλχακίμ”.
Διότι, εισήλθε στο χώρο της Ελληνικής λογοτεχνίας με το σχολιασμό και τη μετάφραση του έργου του μεγάλου Αιγύπτιου συγγραφέα Γιέχια Χάκκι με τον τίτλο “το καφενείο του Δημήτρη”.
Από τα ανωτέρω εκτιθέμενα σαφές καθίσταται διατί ο Αμίν Εζελντίν είναι ΕΛΛΗΝΑΣ. Ως οι προγόνοι του Αιγύπτιοι και Έλληνες ήλθε και εγκατεστάθη εις την Ελλάδα το έτος 1973 και αποφαίτησε το έτος 1979 από το τμήμα Πολιτικών Επιστημών του Παντείου Πανεπιστημίου.Αναγορευθείς εις διδάκτωρα της Παντείου Πανεπιστημίου, πολύ γρήγορα έγινε επίκουρος καθηγητής.
Από τότε η ελληνική κυβέρνηση εκτιμήσασα τα προσόντα του και το ήθος του με απόφαση του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, τον διόρισε καθηγητή της Αραβικής γλώσσας και έκτοτε διετέλεσε καθηγητής σε επιμορφωτικά σεμινάρια του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, πρόεδρος εξεταστικών επιτροπών, αναγορευθείς και σε συνεργάτη καθηγητή στο Κέντρο Συγκριτικής Γλωσσολογίας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Καΐρου. Γνήσιο παιδί της γενεάς του Πολυτεχνείου και της Δημοκρατικής Άμυνας, έζησε από κοντά τον αντιδικτατορικό αγώνα και την μεταπολίτευση και ως συνεργάτης και μαθητής του αείμνηστου Καθηγητή, Σάκη Καράγιωργα, είχε την τόλμη να εκφράζει την αντίθεση του προς την Δικτατορία.
Ο Δρ. Αμιν Εζελντίν είναι ΕΛΛΗΝΑΣ.
Διότι έχει ενσωματωθεί στην ελληνική κοινωνία και όχι μόνον σκέπτεται και βιώνει ελληνικά αλλά συμμετέχει στην πολιτική, κοινωνική, πολιτιστική, οικονομική και πνευματική ζωή της χώρας προσφέροντας εξαιρετικάς και σπάνιες υπηρεσίες σε όλους τους τομείς της κοινωνικής και πολιτιστικής δράσης.
Διότι, στην Ελλάδα, εχάραξε και διεχώρησε την οντότητα του, εξ' όλου του κόσμου και αυτοπροσδιορίσθη Έλληνας.
Διότι είναι ο άνθρωπος, ο έργων, ο παράγων.
Διότι είναι ο εξέχων, ο υπερέχων.
Διότι ναι μεν κάθε άνθρωπος είναι μια οντότης ξεχωριστή, αλλά το εγώ, εν τη πορεία του ιστορικού γίγνεσθαι αναζητεί τον εξέχοντα. Συνεπώς ο Δρ. Αμιν Εζελντίν είναι Έλληνας διότι ως γνήσιος απόγονος του Έλληνα και του Αιγύπτου, του Κηφέως, του Μινωος και του Δαναού, επανήλθε στη γη των προγόνων του και ελαύνει τον λόγον τον Οικουμενικό του Διός μέσα και έξω από τον οίκο του, την Ελλάδα, όπου ζει και τον ευρύτερον χώρον και φωτίζει ως Ήλιος με το πνευματικό του έργο, το νοείν και την ανθρώπινη διάνοια φωτίζοντας τους ανθρώπους και σύμφωνα με την σημασία της λέξης Έλληνας – Σελλός (Τσατσομοίρος, Ιστορία Γενέσεως της Ελληνικής Γλώσσας).
18) Επιστολή από τον καθηγητή Κων/νο Μηνά, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Παιδαγωγικό Τμήμα
files.dr-amin-ezeldin.webnode.gr/200002079-b0e20b2d67/Screenshot_11.jpg

